"לוחמי צדק" מסכם שבוע • מהגנב האריתראי ועד תחקיר התרופות

    ארי וידר No Comments on "לוחמי צדק" מסכם שבוע • מהגנב האריתראי ועד תחקיר התרופות
    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מדור "לוחמי צדק" שנחנך בשבוע שעבר באתר "קול חי' מכה גלים, כאשר מידי יום נערמות עוד ועוד פניות מצד גולשים ומאזינים שמבקשים את עזרת המדור בהשגת הצדק אל מול הביורוקרטיה.

    כך היה גם עם יהודה ב. שפנה ל"לוחמי צדק" לאחר שמכשירו הסלולרי נגנב, ובוצעו בו שיחות בערך של כ-900 שקלים. מייד לאחר התערבות המדור, הסכימו בחברת סמייל 012 ופרטנר לבוא לקראת הלקוח ולזכות אותו במלוא הסכום, וכך חסך הלקוח כ-900 שקלים מיותרים שנגבו מחשבונו.

    גם א. פרץ נפל קורבן לבעייה שנבעה מביורקרטיה נוקשית ורק הודות ל"לוחמי צדק" נפתרה הסוגיה. היה זה כאשר רשות השידור עיקלה את חשבון הבנק שלו בגין חוב לטענתם על אגרת טלוויזיה על סך 1380 ₪. למרות שא. פרץ הצהיר בפני הרשות כי אינו מחזיק במקלט טלוויזיה – לא הועילו התחנונים וחשבון הבנק נשאר מוקפא. הודות להתערבות המדור, נפתרה הסוגיה.

    במהלך השבוע ערכנו תחקיר צרכני שעסק באריזות התרופות. מתלונות שהגיעו ל"לוחמי צדק" התברר כי דיל שנערך לכאורה על חשבונם של החולים, גרם לחולים לשלם יותר.

    אריזות תרופות קטנות יותר ניתנו לחולים, וכך על מנת לקבל את מנת התרופה המומלצת, נאלצו החולים לשלם מספר פעמים את עלות ההשתתפות העצמית הנדרשת. משרד הבריאות נכנס לתמונה הודות לפניית "לוחמי צדק" והבטיח לטפל בעוולה הצרכנית שזעקה לשמיים.

    עוד טיפלנו בתלונתה של לאה ב. שנרשמה ללימודי איפור, ולאחר שגילתה כי רמת הקורס אינה מתאימה לה מבינה דתית, לא הצליחה לקבל את כספה בחזרה, למרות שלכאורה החוק איפשר לה זאת.

    גם חברת יורוקום הייתה מושא לתלונות פונים שטענו כי החברה אינה מספקת מכשירים חילופיים למחזיקי טלפון כשר. החברה הצהירה כי אין כל אפליה מבחינתה, והבטיחה לטפל בתקלות הנקודתיות באם ישנם.

    כך היה גם עם רשת מחסני חשמל שהשיקה לאחרונה אתר קניות ברשת. לקוח שרכש רדיאטור וקיבל מוצר פגום נתקל בבקשה להגיע לסניף הקרוב על מנת להחליפו, זאת למרות ששילם על משלוח כנדרש ולכאורה לא הייתה הצדקה לבקשה זו. הודות לפניית "לוחמי צדק" נעתרו בחברה והתחייבו להגיע לביתו של הלקוח על מנת להחליף לו את המוצר הפגום.

    חשפנו בפניכם גם את מה שיש המגדירים כ"עושק" כאשר חברות התחבורה הציבורית בישראל המשיכו לגבות מע"מ באחוז יותר מהמותר בחוק, וכן את הסיפור המוזר של חברת הוט ששיגרה פעמיים טכנאי לטבריה במקום לירושלים. גם חסכנו לאברך כספים ששילם לחברת ביטוח לנזקי מים, לאחר שלדבריו לא הייתה לכך הצדקה.

    נתקלתם גם אתם בעוולה צרכנית? פנו אלינו באמצעות המייל האדום שבראש האתר, מפרטים את המקרה כולל תאריכים וכל מידע רלוונטי, ואנו נפעיל את מדור 'לוחמי צדק' עבורכם.



    0 תגובות